Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności. Oczywiście możliwe jest zgłaszanie się bezpośrednio do nas.

W przypadku gwarancji produktów, których producentem jest firma Grin House Design s.c. prosimy o przesyłanie przesyłek na adres Grin House Design s.c. ul. Białołęcka 233a bud. B2 Warszawa, z dopiskiem "GDEL.pl". Zgodnie z regulaminem, przesyłki wysyłane na inny adres nie będą odbierane ze względów logistycznych.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (np. paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - są one ułatwieniem w przypadku zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.504072855.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Zadzwoń do nas na numer telefonu +48.504072855 lub skontaktuj się z nami mailowo sklep@gdel.pl. Rozpatrzymy indywidualnie każdą sprawę i postaramy się znaleźć jak najlepsze rozwiązanie.
  2. Jeśli tak zostało ustalone prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz jeśli wyrażasz zgodę na przesyłkę na konto - numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, poinformujemy Cię o dalszym postępowaniu.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 
  6. Prosimy o przesyłanie przesyłek na adres Grin House Design s.c. ul. Myśliborska 53, 03-185 Warszawa, z dopiskiem "GDEL.pl". Zgodnie z regulaminem, przesyłki wysyłane na inny adres nie będą odbierane ze względów logistycznych.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@gdel.pl lub telefonicznie: +48.504072855. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Jeżeli płatność była dokonywana z wykorzystaniem bonu rabatowego, klient otrzyma zwrot faktycznie uiszczonej opłaty pieniężnej.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu - wzór formularza dostępny jest TUTAJ.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu.
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 
  5. Prosimy o przesyłanie przesyłek na adres Grin House Design s.c. ul. Żelazna 27, 00-806 Warszawa, z dopiskiem "GDEL.pl". Zgodnie z regulaminem, przesyłki wysyłane na inny adres nie będą odbierane ze względów logistycznych.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony zgodnie z zapisami regulaminy, przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.